eenglund

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Englund - 31 juli 2012 11:42

   

Det var någon som frågade om naglarna så klart att jag kan lägga ut dom ;D


Av Elin Englund - 30 juli 2012 22:05

Åh så rolig födelsedag! Här kommer bilder med Amanda och Lisa, puss på er :7

                 

Det är nu efteråt vi upptäcker Amandas snygga skugga i vänster kanten xP

   

Lite pizza skadar ju inte 

Lite av presenterna jag fick (orkade inte gå runt och ta kort på allt), från mormor och morfar, Hannes och Alicia, Elvy och Lennart, Amanda och Lisa.

 


 

Älskar minnen, minnen för livet <3

 

 

Av Elin Englund - 30 juli 2012 12:02

Igår kom jag hem från Grekland, tre dagars resande. En natt på båt och en i bilen, skönt att vara hemma! Jag har haft det jätte bra, varmt och skönt. Jag har tagit massa bilder så får vi se när det kommer en bild bomb ;) 
Just nu är mina kusinbarn här och snart kommer lite fler, vi ska bara fika och äta tårta. Sen kommer Lisa och Amanda så ska vi hitta på något kul<3


Av Elin Englund - 4 juli 2012 21:12




Igår åt jag lammkött i tomatsås med pommes, jag älskar det, åh vad gott det är. Idag åt vi tacos hemma, den var lite speciell med feta ost och melon också ;9 Värmen är perfect och nu ska det bara bli varmare och varmare, det var 30 idag och sen blir det 32, 33.. på lördag ska det bli 35. Hoppas det inte blir jobbigt varmt bara..

Katten som bor på vår gata :)
 
Utsikten <3

 
Under vattnet, jag tycker det är så roligt att simma runt och titta! :D
 

Det tar jätte lång tid att ladda upp bilder så därför blir det inte så många men det blir lite varje gång och fler när jag kommer hem :P

Av Elin Englund - 2 juli 2012 22:29

Nu är vi framme och resan har gått bra :) Just nu sitter jag på Dodoni och ska snart få en milkshake, ett café jämte vattnet. Det är jätte skönt väder, helt perfekt och imorgon blir det bad! Här kommer några snabb bilder :p

Soluppgången från båten<3

Lyx med pool och allt :9

Första restaurangen vi stannade på här i Grekland, man ser verkligen att det är grekiskt ^^ Så fint, love it.

 

Detta var Annikas fisk (som såg lite läskig ut). Jag beställde kyckling filé och det var jätte, super gott! Det var väldigt mysigt :D

Här har vi då huset och det hade ju växt väldigt mycket på trädgården (även om vi rensade i påsk). Så det är ju ett jobb framför oss. Men det är riktigt skönt att ha kommit fram! Nu ska jag njuta av allt. 

Vi får se när nästa inlägg kommer, kanske blir om några dagar då jag fått ihop lite bilder ;P  

Ha en riktigt skön sommar! 

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards