eenglund

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Englund - 30 april 2012 17:05

       



Snart kommer moster och ikväll blir det tacos, gott, gott! :D  

Av Elin Englund - 30 april 2012 14:53

Två dagar i ett inlägg ;)

Igår åkte jag då till husvagnen och nu är jag här, Varberg Getterönscamping :) Det är jätte bra och fint här! 

Lite kort från igår på lekplatsen (campingen)

   
      

 

    idag

Innan idag var vi på stan och det blev såklart lite inköp :)

 

  

 

    

Nu ska vi ner till vattnet, Dino ska få springa lite, här i husvagnen blir det inte så mycket motion.. 
Kanske kommer fler bilder ikväll, hej, hej <3 

Av Elin Englund - 29 april 2012 11:14

Igår firade vi Hugo.

Menyn blev: Kräftsoppa till förrätt. Ris, kyckling-spett och jordnöt sås till varmrätt. Och såklart tårta där efter :)

   
Spela fotboll :)




Det börjar bli sommar!







I
 eftermiddag ska jag till husvagnen där mamma, Anders, Emma och lilla Dino finns. Då får jag ta lite kort där, alltid kul att fotografera ;) Ha det bra!


Av Elin Englund - 27 april 2012 21:10

Var hemma med Grolle

 


 

Katten Lucas i Steninge

   


 

Söta Mino

     

Av Elin Englund - 27 april 2012 13:18

     


    

Av Elin Englund - 26 april 2012 15:30

I skolan hade jag och Isabelle redovisning på musiken och vi pratade om Gotye. Det gick bra och sen på spanskan spelade vi upp teater, alltid kul. Vi ändrade grupper också och jag kom i lika bra grupp som innan och nu har jag Emmy med. Vi har alltid våra stora eller tja galna idéer. 
 

Jag kom hem och tänkte:

"Nu har jag inte ätit billys pizza på länge och jag är hungrig så nu ska jag ta och äta en."

Kollar i frysen där jag ser Grandiosa.

"Dom har jag aldrig smakat så jag testar en."

Mina förväntningar var höga och för det första luktade den inte gott och den smakade inte så bra heller.
Så tummen ner för den nya pizzan Grandiosa  


Idag ska jag packa lite som ska med till stugan och lite får jag packa in i husvagnen, så har jag det färdigt. Annars är det inte så mycket speciellt. 


Inte kul med regn!

 

 

    

Av Elin Englund - 25 april 2012 17:22

Happy!!

             

Av Elin Englund - 25 april 2012 16:07

Förkyld, både näsan och ögat rinner.. Ögat har runnit hela dagen så jag blev helt röd (alltså runt ögat) så det såg ut som jag blivit slagen. Jag har också haft ont i huvudet så jag har tagit alvedon. 


Till helgen blir det stugan i Steninge med pappa och den halvan av familjen. På lördag lämnas vi av hos mamma i husvagnen, camping i Varberg. Som tur är ska det bli fint väder och det gillas!


Nu ska jag nog titta på film och försöka få bort den jobbiga förkylningen. Puss på er :-*

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards