eenglund

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Elin Englund - 20 april 2012 18:35

Min mamma är så snäll som har köpt två haremsbyxor, två jeans, shorts, öronhängen och läppglans   Tack tack!

  (Lindex)

  Dragkedjan satt vid höften. (JC, rea)

 (Lindex)

 (JC, rea)   

Men imorgon ska jag ner till stan för att byta dom blåa haremsbyxorna för man såg typ igenom dom, så det får bli ett par svarta istället. Jag ska också byta shortsen till mindre storlek. 


Har precis varit nere i Arken där tissuen är upphäng, gilla, gilla, gilla! 

 Ny duschad med byxorna på.

Nu ska jag äta god mat, fast jag vet inte vad det blir.

Ikväll blir det Let´s dance klockan åtta och New girl vid halv tio, den nya serien New girl är riktigt bra, rekommenderas! Går på fyran ;)


Av Elin Englund - 20 april 2012 13:13

Hade sovmorgon till tjugo över nio, göttans. Men snart ska jag ner till stan med mamma för att titta på jeans på JC där det är halva rea priset ;) Efter det blir det Arken där jag ska hänga i tissue, alltid lika kul men måste kolla upp tiden. Hej då <3

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards