eenglund

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Elin Englund - 3 april 2012 19:58

Har precis varit och dansat med några i släkten, det är faktiskt jätte kul! Vi var hemma hos min kusin där vi dansade till en dvd som heter "Latin Dance" som köptes på ullared. 

Idag var jag nere på stan en runda annars har jag varit hemma och slappat. Men nu måste jag duscha!

Av Elin Englund - 3 april 2012 15:03

*Jag måste alltid sopa bort sudd gummi rester från borden i skolan.

*Jag har oftast mina böcker i bokhyllan i storleksordning.

*Jag är rädd när jag åker bil i Grekland (har krockat där), i varje kraftig sväng tittar jag bort.

*Jag vill ofta vara för mig  själv.

*Jag gillar ost med smör på och skinka med vitlök i.

*Jag tycker om att sova i bilen.

*Jag är inte rädd för att testa nya saker men jag är otroligt rädd för att göra fel.

*Jag ler aldrig på foton eftersom jag har tandställning. 

*Jag har flyttat 2 ggr med mamma och 2-3 (beror på hur man räknar) grr med pappa. 

*Jag älskar att flyga men är rädd för att åka båt.


Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards