eenglund

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Elin Englund - 12 april 2012 19:35

Hmm.. idag har skolan bara varit skola. Jag och Isabelle skulle egentligen redovisa om en artist på musiken men det blev inget för att vi tittade på film, alltid skönt att slappa. Men efter skolan var jag med Felicia och vi åkte runt och köpte lite godis, pasta och frysta jordgubbar m.m för vi skulle baka! Vi åt först lite pasta med riven ost, rekommenderas stort, det är såå gott :) Men sen började vi då med bakningen och det blev chokladmuffins med topping med smak av jordgubb + lite chokladpluttar på (jag vet inte vad det heter xd). Jag tog bilder med mobilen men jag kan ju inte lägga upp dem, irriterande. Vi tittade lite på tv och sen gick jag hem för att göra läxa, denna jobbiga läxa som förstör fritiden. Det var det, nu ska jag göra läxa.......

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards