eenglund

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Elin Englund - 23 april 2012 17:08

Jag fick en fråga om hur jag gjorde headern och det är faktiskt inte så svårt.

1.Du går in på pizap.com

2.Tryck på "start" 

3.Välj var du vill ta bilden ifrån (datorn, facebook, web camera, bakgrund, collage)

Över din bild kommer denna spalten finnas: (de har faktiskt gjort om den spalten lite men det ser i stort sätt likadant ut)    

4.Tryck på "add cutout" och där kan du rita din bokstav i bilden...

5.När du är färdig trycker du bara på "finish" och därefter kan du ändra storlek och allt sånt där.

6.Om du inte blir nöjd med bokstaven och vill göra om den är det bara att trycka på papperskorgen som du ser på bilden här över.

7.Nu är du nöjd och då är det bara att trycka på "save" sedan "download" 

8.Valla och du har din bild! Hoppas du blev nöjd!


Nu över till verkligheten. Jag har gjort massa läxa:
Tisdag: Spanska meningar
Onsdag: Matteprov (nervös)
Torsdag: Spanska glosor, kroppsdelar + redovisning på musiken
Fredag: Engelska glosor
Det är faktiskt inte så jobbigt som det verkar men vad skönt när denna veckan är över! 

Grattis till min underbara mamma som fyller år! Jag hoppas allt går som det ska! 
Gråter för dig..

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards