eenglund

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

It´s Sad But You Live.

Av Elin Englund - 26 september 2012 10:49

Tänk på hur många det är som dör varje dag, dels naturligt utav ålder men också utav sjukdomar, olyckor, opperationer. Tänk på dem som överlever sjukdomar, olyckor och opperationer. En dör medans en annan överlever, människor gråter utav sorg medans andra har glädjetårar. Jag lever idag och när jag tänker efter kan jag inte riktigt förstå det. Allt som kan hända runt omkring mig så lever jag.. och du. Människor har aggresiv cancer och kämpar för att överleva och vissa klarar det men alla dödsfall alla som inte klarar det. Barn dör medans andra lever, tänk dem som aldrig får leva livet, de som aldrig hinner. Alla som dör i trafikolyckor, alla som dör i terrorist attacker, alla som dör i en hjärn opperation, alla som dör när de bara är på väg till affären för att handla.. Att leva är en gåva! Du lever just nu! 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Englund - 1 november 2013 00:04

Upptäckte att jag har cirka 3 läsare varje dag!? Hur går det till när jag inte har bloggat på 100 år! Okej, egentligen var det 374 dagar   Jag vill bara dela med mig av en grymt inspirerande männiksa! Han är värd dom 58 minuter och 36 sekunderna av...

Av Elin Englund - 23 oktober 2012 21:36


Ja det har det vart idag ^^ Jag slutade vid två, hämtade Hannes och Emma. Hem och äta, ner till statshuset, sen direkt upp till skolan för utvecklingssamtal. Efter det handlade jag, kom hem, packade och kastade i mig maten. Sen kom Lisa så åkte vi ...

Av Elin Englund - 22 oktober 2012 20:08


Tja, igår var jag med kompisar och sen åt jag och Moa pizza. Idag har jag haft en skoldag till halv fyra (det bästa är att vi har hemkunskap två timmar och vi bakade kakor!). När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning för ett släktkalas och ...

Av Elin Englund - 20 oktober 2012 10:23

                         

Av Elin Englund - 19 oktober 2012 11:25

Tjao, som sagt så var det ett tag sen, jag har haft mycket och tappat intresset för bloggen. Och min dator har varit så seg så det tog fem minuter att bara komma in på sidan och sen ska man logga in och att ladda upp bilder tog typ också fem minuter....

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards