eenglund

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Elin Englund - 14 september 2012 15:20

Vardagarna har gått mot sitt slut och det blir helg! Ikväll kommer Amanda som ska sova här och i morgon blir det Liseberg med frisksportarna! :D 

Här har vi skolfoton:

    

När detta inlägget är slut kommer du antagligen scrolla ner till äldre inlägg och antagligen har du sett det inlägget också så du väljer att gå in på en annan blogg/sida. Men stopp, gör inte det.. Eller jo du får göra det om du tänker hitta på något denna helgen men om inte så ska du ta din telefon och ringa någon. Fråga om ni kan hitta på något idag, imorgon, på söndag: 

- Ha fest

- Gå på stan

- Ta tåget till jag vet inte vart men långt bort!

- Ta bilder

- Ät på restaurang

- Baka 

- Köra Gocart

- Gå på bio

- Kolla gamla bilder, minns och skratta

- Dansa hela natten

- Busring

- Grilla

Eller så sitter du där för dig själv och tittar, du får tillbringa helgen hur du vill! Men jag ska ha kul  Bye, bye!





Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards