eenglund

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Elin Englund - 10 april 2012 14:32

 =    


Först måste jag bara tala om att den nya serien Alcatraz är muy bien (mycket bra). Går på 4:ran klockan 21.00 - 22.00 på måndagar. 

Hej hallå! Vi slutade tidigare idag eftersom vi har flyttat fram matte lektionen 45 minuter och bort med hål timman så vi istället får gå hem och nu kommer det vara så här hela tiden. 45 minuter gör faktiskt stor skillnad ;) Men efter skolan så cyklade jag till tandläkaren, dem spelade faktiskt min favorit låt som finns längst ner på detta inlägget   

Ikväll så ska vi dansa, som vanligt kommer tjejerna i släkten. Det är jätte kul! Jag rekommenderar det verkligen!

Nu ska jag fundera på scenkläder till cirkus uppvisningen på Cupolen, söndag 15 april kl. 17.00 Kom och kolla!!   


Här kommer en riktigt bra låt! ps. det är låten jag och Amanda kommer uppträda med ;) Älskar övergången från det lugna till det starka. 

 

Här kommer ett till video klipp, det är också Somebody that I used to know fast här är det 5 st som spelar på samma gitarr, det du  När dem här sjunger hör man tydligare texten fast jag tycker inte alla av dem sjunger så bra, men det är häftigt att se dem spela så. 

Av Elin Englund - 10 april 2012 06:52

Jag sitter här i morgonrock och filt men jag fryser ändå så himla mycket! Kallt! Och nu måste man byta om till skolan, inte något jag direkt har längtat efter. Hej då min varma gosiga säng..

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards