eenglund

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Englund - 1 april 2012 21:10

åskan och bullret där ute skrämmer mig..

Av Elin Englund - 1 april 2012 19:39

Har umgåtts med tjejerna i släkten sen i fredags, kul kul! Idag har vi då varit i Ullared och det blev en hel del:

              

(Om ni undrar vad det är som ligger jämte den vita mjukis tröjan så är det en USA flagg scarfs, o det svarta som ligger på är ett mobil fodral)

Allting var jätte billigt men det blir ju dyrt i längden. Jag handlade för lite mer än 1000:- och då betalade ändå mamma tavlan där man kan sätta in egna kort och amerikanska filten. Jag måste bara säga att den filten är så himla gosig!! 

Jag ska inte handla på länge nu men det är skönt att jag kommer få dem där 300:- från banken eller vero moda, hihih. 

Mina två kusiner köpte två dvd skivor med brasilian dans och någon annan dans så nu ska vi på Tisdag till henne och dansa (träning). Hej då, nu måste jag fortsätta med en bok recension som ska vara färdig efter lovet.  

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards