eenglund

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

The king of pop

Av Elin Englund - 10 maj 2012 14:32

Idag slutade man tidigare en vanligt, en inställd spanska lektion ;) Imorgon har vi bara en svenska lektion för på morgonen ska vi på en dans föreställning och sen skulle vi lyssna på något i infosalen, vad nu det var för något. Men idag kommer Amanda och senare ska vi till Lerdala + Lisa också. Och jag vet att det inte är fint väder men det är kul att träffa alla och jag ska bada ändå! Fast imorgon väntar nog en förkylning. Det känns ju faktiskt värmare i vattnet när det regnar.. 


"The king of pop" alla vet vem det är men har du tänkt på att Michael Jackson är (var) väldigt duktig? Du svarade troligen ja men alltså jag har aldrig förstått att han var så duktig som han verkligen var!!

 

Det är synd att han opererade sig så mycket. Han har bokstavligen opererat hela sig! Från mörk till vit, hans näsa hade han säkert opererat 100 gånger, kanske inte men nästan.

   

Han förstörde verkligen sig själv!

Men har ni tänkt på vad han sjunger om? Det berör faktiskt:

I´m gonna make a change.. I´m starting with the man in the mirror. 

Undra om det kommer från hans hjärta, ville han ändra sig själv? i så fall hur? 

Den där killen har iaf gjort många riktigt bra låtar och jag undrar hur länge han kommer var känd.. 

R.I.P Michael Jackson 1958-2009


Felicia hälsar till alla er underbara småkryp där ute! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Englund - 1 november 2013 00:04

Upptäckte att jag har cirka 3 läsare varje dag!? Hur går det till när jag inte har bloggat på 100 år! Okej, egentligen var det 374 dagar   Jag vill bara dela med mig av en grymt inspirerande männiksa! Han är värd dom 58 minuter och 36 sekunderna av...

Av Elin Englund - 23 oktober 2012 21:36


Ja det har det vart idag ^^ Jag slutade vid två, hämtade Hannes och Emma. Hem och äta, ner till statshuset, sen direkt upp till skolan för utvecklingssamtal. Efter det handlade jag, kom hem, packade och kastade i mig maten. Sen kom Lisa så åkte vi ...

Av Elin Englund - 22 oktober 2012 20:08


Tja, igår var jag med kompisar och sen åt jag och Moa pizza. Idag har jag haft en skoldag till halv fyra (det bästa är att vi har hemkunskap två timmar och vi bakade kakor!). När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning för ett släktkalas och ...

Av Elin Englund - 20 oktober 2012 10:23

                         

Av Elin Englund - 19 oktober 2012 11:25

Tjao, som sagt så var det ett tag sen, jag har haft mycket och tappat intresset för bloggen. Och min dator har varit så seg så det tog fem minuter att bara komma in på sidan och sen ska man logga in och att ladda upp bilder tog typ också fem minuter....

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards