eenglund

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Elin Englund - 22 oktober 2012 20:08

Tja, igår var jag med kompisar och sen åt jag och Moa pizza. Idag har jag haft en skoldag till halv fyra (det bästa är att vi har hemkunskap två timmar och vi bakade kakor!). När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning för ett släktkalas och nu har jag precis pluggat spanska inför provet i morgon. Det var en kort sammanfattning om vad jag har hunnit med. 

Jag har upptäckt att mitt objektiv inte lyckas fokusera så nu är den paj, alltså måste jag leta upp ett kvitto som finns någonstans i huset och sen gå ner och be dom fixa det. Men det betyder att det inte kommer bli så bra bilder här framåt (om det nu blir några alls).


Tänk hur många drömmar vi har egentligen. Alltså man skulle kunna komma på hundratals!


 

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards