eenglund

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Elin Englund - 3 juni 2012 19:21

Det blev lite småfail t.ex ett öga på den blåa nageln men SMILE!
Vänsterhanden: 

   
Högerhanden:
 

Av Elin Englund - 3 juni 2012 16:28

I lördags var det karneval och då hängde jag och Amanda i tissue, i två timmar.. Japp jag har träningsverk. Men efter det gick jag, Isabelle och Frida och målade oss till katter ^^ Det var ganska många som drev med oss när vi var katter ;P Och därefter gick vi till bowlingen, otroligt nog vann jag. Sen handlade vi till kvällen och sen åkte vi till Isabelle.. Vi åt jätte god biff, sen åt vi kladdkaka som jag och Emma hade bakat, sen åt vi bär doppad i choklad och sen massa godis +läsk.. Inte alls gottegrisar.. 
Idag har vi sovit till tolv ^^ sen spelade vi lite fotboll, kände på vattnet och vid halv fyra åkte jag och Frida hem.. Det är ju SO prov imorn. Men jag har haft jätte kul och här är lite bilder :*


                  

        


Nu när jag kom hem gjorde jag havregryns gröt med vaniljsocker på, det är jätte gott :d

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards