eenglund

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Elin Englund - 13 juni 2012 20:11

För ett tag sen köpte vi en liten pool men vi har inte badat i den tidigare p.g.a vädret.. Men idag så badade i alla fall jag och Emma :P

      

Efter badet började jag frysa och gick in för att duscha, på vägen ner för trappan halkade jag och ramlade ner för dom sista 4 stegen. Jag slog i ryggen riktigt rejält, jag slog också i armen och huvudet lite grann. Alla var där ute och jag tänkte ropa på någon men det gick inte, jag hade tappat andan. (Jag kan inte minnas sist det hände) Jag låg på marken och efter ca 5 sek fick jag luft, sen låg jag där i typ 10 sek och försökte hyperventilera, det jobbiga var att det gjorde ont när jag andades.. Sen ställde jag mig upp och jag hade så ont i kroppen och sen tänkte jag varför ingen hade hört min smäll i trappan. Jag gick direkt in till toan, dels för att se vart jag slagit mig och för att duscha. För vad skulle det hjälpa om jag gick upp.
Men efter duschen pratade jag med mamma och hon hade hört en smäll men eftersom jag inte hade ropat så trodde hon inte att det hade hänt något. Men, men jag överlevde ju men jag har fortfarande ont lite här och där.. 


Jag har också hunnit med att måla naglarna till skolavslutningen ;P

(Klänningen i bakgrunden)

   

Av Elin Englund - 13 juni 2012 15:08

D..

De..

Det..

Det ä..

Det är..

Det är s..

Det är sk..

Det är sko..

Det är skol..

Det är skola..

Det är skolav..

Det är skolavs..

Det är skolavsl..

Det är skolavslu..

Det är skolavslut..

Det är skolavslutn..

Det är skolavslutni..

Det är skolavslutnin..

Det är skolavslutning..

Det är skolavslutning i..

Det är skolavslutning im..

Det är skolavslutning imo..

Det är skolavslutning imor..

Det är skolavslutning imorg..

Det är skolavslutning imorgo..

Det är skolavslutning imorgon! 


Helt sjukt! Och då är vi lediga i 67 dagar! Vi börjar den 20 augusti och då går jag i åttan, det kanske du också gör? ;P Men jag fattar inte hur tiden kan gå så fort?! Vi började ju precis i sexan, och vi var som pyttesmå myror som sprang runt i skolan och inte hittade. Jag ska börja åttan, näst sista året på skolan, pang så går jag i nian, pang så slutar jag på Gröndal, pang så går jag på gymnasiet.. 

I alla fall, idag har vi (klassen) varit nere vid Osudden och badat :) Har haft jätte kul och trevligt :p Vi slutade vid 12, jag kom hem, jag planerade för morgondagen, jag cyklade en snabbis till stan, jag åt lite och nu sitter jag här.. och skriver.. ^^

Jag kan nämna att igår så köpte jag svarta ballerina skor på shoestyle.se dom har faktiskt rea :) 

Nu ska jag komma på något som jag kan måla på naglarna.. Något passande till sommaren! 

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards