eenglund

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Elin Englund - 12 juni 2012 14:56

Igår var vi i lerdala med klassen och därefter åkte jag och några tillbaka till skolan för att göra färdigt till modevisningen.. Felicia hängde med mig hem, vi köpte rosor (till modevisningen) och vi fortsatte med Felicias långkjol. Det var riktigt många pärlor som skulle sys fast och jag tyckte den blev jätte fin! 


Idag på morgonen var det uppvisning på svenckan med teatern, det gick väl sådär.. Sen har vi i stort sätt bara fixat med modevisningen. Jag gick 3 ggr, Mollies jumpsuit (som var jätte fin), min svarta och min vita klänning. Jag och Felicia gick näst sist med rosorna och kastade ut till publiken ^^ Vi hade var sin i håret och resten i handen.


 

Klänningen jag hade i slutet när vi kastade rosa rosor ;9

    


Imorgon blir det antingen Osudden eller film, beroende på vädret.. Det är ju klassdag så det blir inga lektioner :D Och vi har sovmorgon till 9.00 och vi ska sluta runt 13.00


Sen är det ju bara torsdag kvar då avslutningen är! Awesome!<3 Efter avslutningen ska vi fortsätta till min kusin som tar studenten :)


Inte för att någon bryr sig men min hals blir bättre och bättre så nu är jag inte lika hes iaf :P


Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards