eenglund

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

78 låtar

Av Elin Englund - 27 juni 2012 12:41

Ett sånt här sommarlov vill man lyssna på musik, i alla fall jag. Antingen ute i solen med hörlurar eller på datorn med hög volym. Men man vill ju inte lyssna på samma låtar hela tiden, eller hur. Så här kommer en lång lista med låtar!


We are young - feat. Janelle Monáe - Fun.

En låt som troligen alla har hört och en låt jag typ spelat ut. Men om man hittar andra varianter (om man säger så) då är den riktigt bra och jag älskar detta akustiska!!

Walking in Memphis - Calle Kristiansson

Denna låten har du nog också hört. Men har du hört den när Calle sjunger? Jag tycker själv att han gör den mycket bättre :) 

Release me - Oh Laura

Nu är ju inte detta Release me med Agnes (som har varit så populär) utan den här är bättre, tycker jag iaf..

Om du vet en bra låt, fast du har spelat ut den, försök då att hitta cover på låten :) Det kan jag försöka leta efter och vissa är riktigt bra! T.ex Cimorelli gör låtarna super bra.

We found love - Cimorelli (Jag älskar både rösterna och hennes grymma piano spelande)

Dom har gjort jätte många covers, med eller utan instrument, i studio eller inte. Dom är också ganska roliga, titta på hela videon ;P Fast du kan ju hoppa över deras tjat i mitten till "Bloopers".

Här kommer fler låtar i en ända lång lista.. Vissa är gamla, vissa är nya, vissa är original, vissa är covers. 


Some nights - Fun.

Somebody That I Used To Know - Gotye
Drive by - train
Flytta på dig - Alina Devecerski
Wild ones - Flo Rida
Some die young - Laleh
Soldiers - Ulrik Munther
Titanium - David Guetta
When I held ya - Moa Lignell
Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen
Call me maybe - Carly Rae Jepsen
Young, wild & free - Snoop Dogg & Wiz Khalifa
Someone like you - Adele
Stronger (What doesn´t kill you) - Kelly Clarkson
Ju mer dom spottar - Kapten Röd
När jag går ner - Norlin & KKV
What makes you Beautiful - One Direction
Without you - David Guetta
Moves like jagger - Maroon 5, Christina Aguilera
Hangover - Taio Cruz
Krossa alla fönster - Maskinen
Resten av ditt liv - Timbuktu
Rolling in the Deep - Adele
All this way - Amanda Fondell
What are words - Chris Medina
Don´t stop believing - Journey
Domino - Jessy J
Save the world - Swedish house mafia
Alla vill till himmelen men ingen vill dö - Timbaktu
Bad moon rising - Creedence Clearwater Revival
Club can´t handle me - Flo rida
Free fallin - Jhon Mayer
Fuckin perfekt - Beth
Your song - Ellie Goulding
Man in the mirror - The King Of Pop
Calling out your name - James blunt
Det löser sig -Timbuktu
Halleluja - Amanda Jenssen
Hang with me - Robyn
I´m yours - Jason Marz
Liar liar - Christina Grimmie
Made of - Amanda Jenssen
Om sanningen ska fram - Eric Amarillo
Set fire to the rain - Adele
Seems like we lost it - miss li
Single ladies - Beyoncé
Stay the night - James Blunt
Stereo love - Edward Maya
True colors - Amanda Fondell
Upside down - Miss Li
Jag kommer - Veronica Maggio
Levels - Avicii
Good feeling - Flo Rida
Vi vet hur det känns - Toppen,Estet & Huber
Part of me - Katy Perry
Price tag - Cimorelli
Party in the U.S.A - Miley
Selena Gomez & The Scene - Hit The Light
Breakeven - Maddi Jane
Some nights - Fun.
La La Love - Ivi Adamou
The river - Bruce Springsteen
Proud Mary - Tina Turner
Marilyn Monroe - Nicki Minaj
I väntan på bussen - RMK
Be free - DJ Eddy-N feat. IVA & Heat
Everything is all wrong - Marc Mysterio & Dhany ft. Karl Wolf

Should i stay or should i go - The clash

You shook me all night long - ACDC

Scream - Usher

Dansa Pausa - Panetoz

Why I am crying - Molly Sandén 

Twist and shout - Minnah Karlsson

Black or White - Micheal Jackson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Englund - 1 november 2013 00:04

Upptäckte att jag har cirka 3 läsare varje dag!? Hur går det till när jag inte har bloggat på 100 år! Okej, egentligen var det 374 dagar   Jag vill bara dela med mig av en grymt inspirerande männiksa! Han är värd dom 58 minuter och 36 sekunderna av...

Av Elin Englund - 23 oktober 2012 21:36


Ja det har det vart idag ^^ Jag slutade vid två, hämtade Hannes och Emma. Hem och äta, ner till statshuset, sen direkt upp till skolan för utvecklingssamtal. Efter det handlade jag, kom hem, packade och kastade i mig maten. Sen kom Lisa så åkte vi ...

Av Elin Englund - 22 oktober 2012 20:08


Tja, igår var jag med kompisar och sen åt jag och Moa pizza. Idag har jag haft en skoldag till halv fyra (det bästa är att vi har hemkunskap två timmar och vi bakade kakor!). När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning för ett släktkalas och ...

Av Elin Englund - 20 oktober 2012 10:23

                         

Av Elin Englund - 19 oktober 2012 11:25

Tjao, som sagt så var det ett tag sen, jag har haft mycket och tappat intresset för bloggen. Och min dator har varit så seg så det tog fem minuter att bara komma in på sidan och sen ska man logga in och att ladda upp bilder tog typ också fem minuter....

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards