eenglund

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Elin Englund - 12 augusti 2012 13:48

 Har inte bloggat på länge men i veckan har jag jobbat och sålt jordgubbar på kvantum. Nu i helgen har jag varit ute med husvagnen i Gränna med mina kusiner :D

Regnbågen!

Fina dagar gillar jag! 

  

En liten chokladboll som jag köpte x) 



Ont i magen fick jag..

Häst och vagn på Visingsö. 

Vi var uppe på taket (man ser människor)




Kyrkan (jag hade någon konstig inställning så det blev typ HDR-stil)

Älskar klippningen! 

 


Borgen..

Nu är jag och Paula (kusin) uppe på en utsikts plats. Man ser Visingsö i vattnet som är väldigt avlång. Man ser också campingen vi bor på, vi gick hela vägen upp hit ;P

Paula och jag.

Helt normala..

Vi tog med godis upp och jag älskar bilar! 

Vi satt där uppe ett tag, ända tills solnedgången<3

 

På vägen tillbaka till campingen, så fint! 

Det var det, nu kommer sista veckan på lovet som säkert kommer gå lika fort. Man slutar skolan och har hela lovet framför sig men poofff så är det borta, så njut!  

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards