eenglund

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Elin Englund - 16 augusti 2012 22:02

Inatt har jag sovit i Lerdala, Jag, Udde, Lisa och Amanda. Vi åkte på surfingbräda efter båt, eldade, tittade på film, pratade och hade skoj. Idag vid elva kom Olle och Gnägg (och vi hade inte stigit upp), vi planerade inför Anneberg på lördag. Sen åkte vi lite med brädan igen, jag, Lisa, Amanda, Udde och Gnägg (finns bilder på instagram, eennglund). Sen kom ju lerdala bussen och då gjorde vi lite allt möjligt och sen åkte vi hem.
I morgon ska jag, Isabelle och Frida ha roligt, ska bli så kul att träffa er igen! :*


Vill tipsa er som gillar roliga vloggare! Lilla YouTube-familjen består av åtta personer som är grymma. 
http://www.youtube.com/user/LillaYTFamiljen?feature=g-all-c

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards