eenglund

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Elin Englund - 22 augusti 2012 17:05

Allt kommer ut på kvällarna, på nätterna. När jag ska lägga mig ner för att sova. Det är då allt kommer, tankarna, känslorna, tårarna, drömmarna, glädjen och sorgen. Huvudet rensas på något sätt, från det jag håller inne på dagarna, mina tankar, mina känslor, mina tårar, mina drömmar, min glädje och min sorg. Det kan vara riktigt bra kvällar och man somnar full av glädje, lycka och allt det där, ler för sig själv för att man har det så bra. Men alla har dagar/nätter som är skit, jag har gråtit mig till sömns som antagligen du också gjort och det kan också vara riktigt bra kvällar. Inte för att man somnar med tårar, utan för man får tänka, gråta, tänka, få ut känslor, stunder för sig själv, bygga upp hopp och tro. Och i alla dessa tårar finner man lycka. 

 

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards