eenglund

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Elin Englund - 26 augusti 2012 19:02

Att det kan gå så fort. En vecka i skolan, fast det var ju inte direkt lektioner hela veckan men det var 5 dagar i skolan. Helgen gick också snabbt och framför mig har jag en förhoppningsvis rolig vecka. 

Måndag: Amanda och Lisa<3

Tisdag: Låter inte kul men läxa vare. Och så ska jag till svenska kyrkan för konfirmation =)

Onsdag: Tandläkaren, låter inte heller kul men det kommer det att bli! Bort med tandställningen!

Torsdag: Lerdala, alltid kul!

Fredag: Tja, får se vad som händer.


   

Av Elin Englund - 26 augusti 2012 18:21

Don't change for anyone, change becuse you want to change. No one is worth changing for, if they cared, they would accept you for who you are.


Enjoy the little things in life. For one day you´ll look back and realize they were the big things.


A promise means everything, but when they are broken, sorry means nothing.


A true friend is someone who knows all about you and still likes you.


If "plan A" didn´t work. The alphabet has 28 more letters.


Love is a game that two can play and both win.


Life is too short to live the same day twice.


Do you have friends, consider you as rich.



I´m just                 saying. 

See around you and smile.

Love as much as possible.

Laugh loud & insanely.

Don´t give up.

Live your life.

Just live.

Now.




Det kan finnas fel

men.. jag är inte

bäst på engelska. 

Kopiera inte!





Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards