eenglund

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Elin Englund - 18 augusti 2012 20:15

Har haft super roligt! Vi var i Anneberg och gjorde en liten cirkus uppvisning och sen fick andra prova på. Någon tidning kom och intervjuade oss så vi kommer med i tidningen, och troligen en bild på Andrea och Lisa när dom går på lina. Men här kommer bilder! =)

In tha car ;p

 

Framme!

 

På pizzerian.. Den var liten som en kiosk vi fick knappt plats, jag och Lisa delade stol och dom fick hämta en till stol till Gnägg. Men vi hade jätte trevligt ändå ;)

 

Udde som spelade clown i föreställningen =)

       

Korv paus :d 

 


Udde gillar att störa och såklart att han ska lyckas med..

 

 

Yäy, pyramid. Mellan lådan tror jag vi sa..

 

Dags att plocka ihop.. 

Jag fattar inte hur dom får till sånna knutar på banden, inte kul..

         

     

Grupp foto! :D

 

På väg hem, musik!

 

En underbar dag med underbara människor, okej vissa är lite irriterande men jag gillar er ändå ;P

Ha det bra!

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards