eenglund

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Elin Englund - 16 februari 2012 20:22

Idag har jag varit med Lisa!    Vi spelade lite spel och åt. Sen gick vi ut och klättrade i träd, haha. Lisa skulle såklart klättra högt upp och sen kom hon inte ner, men när hon väl hade kommit ner och bara hade 50 cm från marken trillar hon och hänger upp och ned i en gren... Men efter det så gick vi till Willys och köpte Corny big (mums), vi fortsatte till ÖoB och tittade lite sen vidare till Netto där jag köpte ett paket mjölk och Lisa ett paket jucie, jätte normalt. Men sen gick vi till OKQ8 och tittade lite sen gick vi till Willys igen för att köpa en till Corny big. Fast innan vi gick in på Willys gömde vi drickan bakom en snöhög så dem inte skulle tro att vi snott något, hehe. Efter allt skratt så gick vi till Lisa och fikade. 

Nu sitter jag med datan i knät och precis gjort en ny blogg själv, hehe stolt här ;) Men den här bloggen kommer inte bara handla om vad jag gör om dagarna, jag kommer också ca. 2 gånger i veckan lägga in ett tips, det kan vara om vad som helst. Från smink o kläder till hemsidor o musik till platser, ja allt! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards