eenglund

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Elin Englund - 29 februari 2012 19:10

1. När man springer och svettas så renas ansiktshuden, som när man bastar.

2. Nagelack ska inte slängas i soptunnan, det är farligt avfall.

3. När man tar fondation under ögonen kommer ofta rynkor och väck fram, så använd istället concealer så blir det mycket bättre. 

4. Många blir längre mätta om man äter ägg eller havregrynsgröt till frukost. 

5. Om man är sjuk eller förkyld så ska vitlök hjälpa. Själv tycker jag att det är super gott om man pressar en vitlök och rullar in den i skinka. Fast jag är ju en sån som älskar vitlök ;)

6. Om du dricker mycket vatten får du bättre hår, mer glans och det ska växa fortare.

7. Om man är torr så ta olivolja, super bra.

Av Elin Englund - 29 februari 2012 15:34

Blev inget inlägg igår, men jag bakade lite med Emma sen skulle jag på utvecklingssamtal. Det gick super bra!! :D 

Jag fikade nyss med familjen ute, ganska skönt faktiskt. Längtar tills man kan ta på sig bikinin och gå ut och sola! Snart ska jag till cirkusen. När jag kommer hem blir det lite användbara tips, hinner inte nu..




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards