eenglund

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Elin Englund - 17 februari 2012 18:41

Hej! Idag har jag då vait i Jönköping på A6. Jag hittade ganska mycket + jag fick en ny mobil! 

Här är det jag köpt:

 

Nivea Cleans Milk, Kicks 60:-

Metallclips, Kicks 32:-

Det är typ en bodylotion i påsarna, man fick dem på kicks

Bh, Lindex 120:- (REA)

Stylingkam, Lindex 20:-

Blus, H&M 199:-

Linne, JC 100:- (REA)

Öronhängen, Ur&Pen 20:- (REA)

+Mobilen som jag fick, mitt abonnemang är telenor och när man haft sin mobil i 2 år (?) så får man byta upp sig. Och jag fick även med hörlurar :D




   

Blusen som jag köpte, mönstret   

Av Elin Englund - 17 februari 2012 07:41

Sitter och äter frukost nu, gick upp halv åtta -.- Men snart ska jag och mamma till Jönköping   Vi ska handla på A6 och göra lite annat (personligt). 


Här kommer ett snabb tips: Filmen Hotel Rwanda.

Det är en verklighets baserad händelse, det utspelar sig då i Rwanda. Under en tremånadersperiod  blev över en miljon Tutsi-flyktingar brutalt mördade av Hutu-rebellerna... Men det var en man som skulle försöka rädda så många som möjligt, genom att gömma dem på hotellet han ägde. Det blir svårt att underhålla hotellet och få fram vakter vid hotellet var inte heller särskilt lätt. Med hans goda hjärta lyckades han rädda över tusen flytktingar. 

Det är en film med många känslorna och som får tårarna att vilja droppa ner, men det är den värd. Man förstår hur svårt dem hade det på den tiden, och alla som skiljdes åt.

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards