eenglund

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Elin Englund - 23 februari 2012 21:37

Glasögon. Kroppstorlek. Slöja. Hy. Tandställning. Hår. Skägg. Fräknar. Finnar. Kläder. Ögon. Dialekt. Ansikte. Handikapp. Tatueringar. Vi är för utseende fixerade här i Sverige. Vi bryr oss mer om utseendet än personligheten, och det är rättare sagt idiotiskt. Så länge en människa är snäll så varför bry sig om utseendet. Om du mår bra av den personen spelar det ingen roll hur personen ser ut. Man är född som man är men det är själen som spelar roll. Det är den man ska tänka på.

Vad du än gör, döm inte efter utseende! Lär känna personen och själen inombords, för det är det som räknas!

Av Elin Englund - 23 februari 2012 17:10

Spanskan idag var loco och vi slutade 10 i 3. Nu sitter jag och Felicia framför datan och har precis bakat kladdkaka och den blev klaaaaaaaaaaaaaaddig. Vi har tagit lite kort med Emma och som vanligt är man helt normal    

P.s vi åt godis också   



 

               


Blev lite kladdig men god var den ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards