eenglund

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Elin Englund - 19 februari 2012 20:24

Vi sitter och tittar på lejonkungen och Emma (min lilla syster 2 år) pekar på tv:n och skriker "sluta" när dem börjar slåss. Hon säger också "simbat lessen" så fort simba är på bild. Och just nu hoppar hon i soffan och slänger sig bakåt och gör en bakåt kullebytta. Hon är för gullig <3

Av Elin Englund - 19 februari 2012 19:56

Hej! Idag har farmor och farfar varit här, eftersom farmor fyller år så har vi ätit gott  

Klockan 4 åkte jag till mamma och då började jag göra nya naglar. Tyvärr så blev det ganska kladdigt och det var väldigt svårt att göra på höger handen.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n med familjen och sen ska jag försöka hinna med lite spanska skit. 

 

Höger.

 

Vänster.

Av Elin Englund - 19 februari 2012 00:25

Just nu ligger jag i min säng med datan i knät. Melodifestivalen var inte särkilt bra, skäms lite över sverige..

Lovet/helgen är snart slut och (eftersom klockan är tjugo i ett på natten så..) nu kan man säga att imorgon är det skola -.- känns inte så bra, och så har man spanska läxa med.    Det är väl bara att se fram till nästa lov. Men nu säger jag och min kudde Godnatt! <3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards