eenglund

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Elin Englund - 20 februari 2012 16:50

Jag vill göra något som får folk att komma ihåg mig. Jag vill att folk ska minnas mig som något bra. Jag vill göra något värdefullt. Något som en person blir glad över. Något som får människor att se upp till mig. Det är det jag vill, att personer ska minnas mig med hjärta och vara glada för det jag gjort..




Det var väldigt isigt och kallt i morse.

 



Av Elin Englund - 20 februari 2012 15:38

Idag har man varit trött och skolan har varit ganska chill ;) Det jobbiga var att vi inte slutade förän tjugo över tre. Nu har jag precis ätit en macka och sen ska jag göra läxa och kanske spela lite keyboard.    Klockan 7 ska jag ner till Tinas Ö och hänga i rep, aerial silk ;P 


Det blir ett litet snabbt boktips här:

Twilight böckerna! Även om jag har sett filmerna och vet precis vad som kommer hända så kan jag bara inte sluta läsa. Tankarna och känslor förstår man mer i böckerna, det jobbiga är väl att dem är grymt tjocka. Jag har aldrig läst så tjocka böcer innan och jag trodde aldrig att jag skulle orka men jag tyckte dem var så bra!

1. Om jag kunde drömma, 442 s.

2.När jag hör din röst, 449 s.

3. Ljudet av ditt hjärta, 527 s.

4. Så länge vi båda andas, 554 s. (Denna boken är indelad i tre "böcker" först om Bella sen ocm Jacob och sen om Bella igen.)


En annan bok som heter Little Darlings är också jätte bra, 325 s. Det handlar om två tjejer.

Sunset lever i lyx med sin modellmamma och rockstjärnepappa. Hon passar inte in och hennes föräldrar bara bråkar. 

Destiny bor i en sliten förort med sin mamma som har tre jobb. Hennes mamma har en stor dröm och det är att Destiny ska få träffa sin pappa -den stora rockstjärnan.

När tjejerna en dag träffas så finner dem något som dem har saknat i hela sitt liv. 


Jag är fullt normal.. eller nästan.. eller kanske inte. 

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards