eenglund

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Elin Englund - 5 mars 2012 16:48

Tips, tips, tips ;)


Vardag:

*Utgå i från t.ex svart, vitt, grått eller jeansblått. Bryt sedan av med en accentfärg t.ex grönt, lila eller rött.

*Om du tycker att du har en tråkig klädsel så lägg till något häftigt halsband eller öronhängen eller varför inte färgglada skor.

*Till enfärgade plagg är det snyggt med lite mönstrade accessoarer och tvärt om.


Fest:

*Det är detaljerna som gör det! Väskor, smycken, paljetter, spets, volanger, klackar och glitter.

*Använd inte alla smycken på en gång, satsa på halsband och öronhängen eller öronhängen och armband.

*Det är alltid kul med  lite djurmönster, zebra, leopard eller reptil mönster. Antingen på t.ex skor, leggings eller klänning.

*Glöm inte lite extra makeup.


Gina tricot:

Abbie toppar 99:-

               

Av Elin Englund - 5 mars 2012 16:25

Vänster:

 

Höger:
det var skit  svårt att  få raka  streck! blev jätte kladdigt x/

 

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards