eenglund

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Elin Englund - 11 mars 2012 20:38

Ja idag har jag haft kul med Isabelle :) Först hoppade vi studsmatta sen gick vi en riktigt lång omväg till stan.. haha, vi hade med våra kameror för att ta kort så vi gick först till Osudden sen till stan för att köpa godis :d Vi fikade på stigs och vi tänkte att det skulle vara jätte mycket fina fåglar att ta kort på och vi skulle sitta där och njuta av solen, men tja.. vi köpte bulle och saft och så gick vi ut.. För det första fanns det inte några fåglar och alla moln hade kommit fram och det blåste. Så vi skyndade oss, äta upp och gå hem. Heheh, men när vi kom hem tittade vi på filmen "A lonely place to die" och åt godis så nu har jag ont i magen.. ändå sitter jag här och fortsätter äta.. Det är ju så gott :P


 

   

(på No:n har vi lärt oss att ljudet färdas fortare i fast materiall och då måste man ju testa, man hörde ingenting)






   

   

Någon som vet ett bra ställe där man kan redigera bilder förutom pizap och picknic? som ni ser blev det inte så bra..

     

 

Av Elin Englund - 11 mars 2012 09:40

Jag var på mitt rum och gjorde i ordning mig och så hör man Emma där nere sjunga "Bä bä ita.. lamm djujujujujuu. Bä bä ita.. lamm djujujujuu." Haha hon är så söt, måste gå ner och filma nu ;)

Av Elin Englund - 11 mars 2012 00:19

Hoppade studsmatta med Simon och Hannes, man hoppar ju runt lite och gör volter och så kom vi till bakåt volten. Då landade jag så jag slog ihop insidan av knäna mot varandra så nu har jag @*#£^/{! ont. Har aldrig skadat mig så mycket på studsmattan nån gång. Dog nästan där okej kanske inte men det gjorde skit ont. Klumbig, hehe.

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards