eenglund

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Elin Englund - 19 mars 2012 20:53

Bra till allt!

Jag har precis duschat och efter hällde jag i olivolja i håret, som hårinpackning och efter 20 minuter sköljde jag ur det.. Dock så har vissa väldigt svårt att få ut det så om man börjar med lite i kort tid så får man väl se om det är svårt att få ut det eller inte.

Andra saker man kan använda det till:

*Bodylotion

*Masagesmörja 

*Ansiktskräm (jag kan ta det vid ögonen och jag tror alla andra också kan det men vissa kanske är jätte känsliga och då kan det börja svida.)

*Och såklart i mat ;)

Av Elin Englund - 19 mars 2012 20:45

Jopp då har man vart på cirkus och jag har äntligen vågat göra ett speciellt trick på aerial silk, man ska typ slänga sig frammåt och så surrar man runt det är skit läskigt! men men, jag har gjort nya naglar, det blev vår-träd (blev inte så bra bild)   

Av Elin Englund - 19 mars 2012 16:19

Lång skoldag och när jag kommer hem så får man vända och hämta Emma. Men har precis ätit lite, just nu vet jag inte vad jag ska göra men ikväll ska jag till Cirkusen. Har inte så mycket att skriva so bye! 

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards