eenglund

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Elin Englund - 13 mars 2012 19:40

Allt har gått bra och vi får hoppas att det bara blir bättre. Så fort han blir frisk ska jag ut och springa med honom och jag ska också träna honom ordentligt ;-) han ska sova på sjukhuset men kommer hem imorgon <3 sista inlägget idag så puss och godnatt :-*

Av Elin Englund - 13 mars 2012 16:21

Livet är osäkert för min hund Dino just nu. Läkarn säger att det är konstigt att han inte har tagit stöd på benet den senaste veckan eftersom dem ska göra det. Det var ungefär en månad sen han blev skadad och det skulle bara ta någon veckan så skulle han i alla fall börja stödja med benet. Alltså kan skadan vara värre än dem trodde från början och då kanske det inte går att laga. Vilket betyder att vi kanske måste avliva honom.. Det är 99% säkert att han kommer klara sig men om dem ringer nu så kan dem meddela att vi måste ta bort honom.. 

Tänk om han inte skulle gå runt i detta huset mer. Vi skulle inte ha med våran hund på semester i husvagnen och vi skulle inte ha någon hund att bada och springa med i vattnet. Ingen skulle komma när Emma (min lillasyster 2 år) ropar "Voooove!" Vi skulle inte ha någon Dino att kasta boll med. Om du försvinner förändras hela livet. Vi skulle inte ha någon Dino att leka och träna. Han älskar att träna och jag hoppas att jag kommer kunna träna med honom igen. Jag älskar våran hund, även om jag inte alltid orkar gå ut med honom eller duscha så älskar jag honom.

     

 

 

Av Elin Englund - 13 mars 2012 14:49

Idag har det varit ännu en solig dag :D Vi var ute på långrasten och solade på fotbollsplanen. Tog massa kort men jag får inte in dem på datorn! :@ jag har sladd från datan till mobilen men det står lixom att datan inte hittar den. Någon som vet vad jag kan göra?

Men snart ska man till tandläkarn och så måste jag städa rummet och göra läxor. Kom på att vi har So-prov imorgon, egentligen är det inget prov utan bara test och vi kommer glömma det resultatet. Och eftersom vi får ha våra anteckningar så behöver man inte öva. Men vi har ju engelska läxa.. 

Min hund opereras idag. Han har skadat benet och den sista tiden har han hoppat runt på tre ben men nu ska han bli bättre.. Är bara orolig ifall det inte går att laga eller något, får hoppas på att allt går bra!

Av Elin Englund - 13 mars 2012 07:27





Den andra handen är likadan fast har ingen blomma ;)

   

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards