eenglund

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Elin Englund - 18 mars 2012 22:09

Jo det var ju såhär att när jag var hoss pappa så hade Grolle råkat bli instängd i mitt rum, då har hon (ja det är en hona som heter Grolle) ju såklart bajsat. När jag kommer hem säger dem det till mig och dem håller på att vädra. Men det luktade ju fortfarande så för 20 minuter sen så kollade jag ifall hon bajsat någon mer stans och ja då ligger det ju bajs under soffan! Jag tog på mig plast handskar och hämtade jätte mycket papper och så fick jag spruta sån här grejsimojs för att få bort allt, det var äckligt, jag hatar bajs på rummet! Det är inte äckligt att ta upp hundbajs men det är ju ute och då behöver man inte skrapa med naglarna för att få bort det (fast nu hade jag ju plasthandskar och papper emellan ;) men nu har jag sprejat hela rummet med parfym! 

Nu ska jag sova, godnatt <3


Det är den lilla katten som bajsar ner mitt rum..

 

Av Elin Englund - 18 mars 2012 21:40

Halloj! Sitter här med vatten och lite marabou   Jag ränsar kort och lägger över massa på mina två USB minnen, ifall datorn skulle krascha eller något så vill man ju inte förlora alla bilderna! Ska snart borsta tänderna och gå o lägga mig. Skola imorgon, yippie va kul, går till 15.35 Eller nä, det är inte kul.. Men det är väll bara att se positivt jag träffar mina kompisar :*

Av Elin Englund - 18 mars 2012 14:28

Snälla kan dem inte starta upp ett Gina tricot i Värnamo! 

Det har kommit fler Abbie toppar♥

     

   

       

Jag vill ha! Jag tror jag ska beställa lite ;)

       

Av Elin Englund - 18 mars 2012 01:15

... det är bara honmyggor som sticks?

... tandstälning egentligen kallas tandreglerings apparat?

... i genomsnitt i livet sover varje människa i 26 år, sitter på toa på morgonen i 6 månader, ser på tv i 6 månader väntar på grönt ljus i 2 väckor och kysser någon i två veckor?

... skador i leder aldrig läker helt?

... en blåval är en fenval som kan nå en längd av 30 meter och väga 200 ton?

... en hyena har 3 ggr starkare bett än en vithaj. Och starkare än ett lejons?

... loppor kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd?

... Bill Gates fick över 4 miljoner email dagligen? De sorteras bort och bara 10 kommer fram personligen.

... endast 1-2% av världens befolkning har gröna ögon?

... maneter innehåller 99% vatten?

... isbjörnens hud är svart?

... kalkoner kan drunkna om de tittar upp med öppen näbb under hällregn?

... jag Elin Englund gillar sån här "Visste du att..." fakta ;)

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards