eenglund

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Elin Englund - 17 mars 2012 17:43

Tipsar er om att kolla!

Av Elin Englund - 17 mars 2012 17:14

Jag har tänkt på det och det kanske du också har gjort.. Varför finns vi och vad är meningen med livet?

Jag tror faktiskt att det inte finns någon mening med livet. Från början när man föds finns det ingen mening fast med dina val och beslut kan du skapa en. Ibland går det ju fel, man tar fel beslut och störtar. Då kan man känna att man bara vill gå och dö. Men då får man ställa sig upp och börja om. Ta andra beslut och allt kommer ordna sig. Och glöm inte din underbara familj, det är en stor mening i livet. Det är också dina val, så länge du tar valen att vara snäll så är dem det mot dig. Meningen med livet är vad du gör den till. Meningen med livet är DU, DINA beslut, DINA val, DINA fotspår. 

Av Elin Englund - 17 mars 2012 12:56

Hej, hej! Sen i torsdags har jag hållt på med bloggdesginen och header jätte mycket, och testa olika saker men nu tror jag att jag har bestämt mig. Fast headern och bakgrunden passar inte ihop helt vid kanterna, men skit i det. Hahah får se hur länge jag har den så, men men jag duschade innan och jag tror jag ska titta på film nu ;) Simon övningskör med pappa, Annika handlar, Hugo tittar på hockey, Martin vet jag inte var han är och jag sitter här i huset ensam. Känner inga här i Anderstorp så det blir mest sitta inne här, boring! Får se ifall vi hittar på någon framåt eftermiddagen.

Puss o kram <3

Av Elin Englund - 17 mars 2012 11:01

*Använd vattenfast mascara så håller ögonfransarna sig böjda längre. 

*Om concealern är slut så kolla under ditt foundation lock. Där finns det ofta torkad foundation som har fått en tjockare konsistens, den passar perfekt till krisconcealer.

*Ögonskugga sitter mycket bättre om du grundar med en ögonskuggeprimer. Eller prova att dutta foundation på ögonlocken och försegla med puder.

*Om du vill se pigg ut på rekordtid så ta ett läppstift i en varm rosa nyans som drar uppmärksamheten till sig och gör att din hy ser piggare och friskare ut.

*Vill du undvika läppglans och sånt på glaset? Slicka snabbt kanten på glaset innan du dricker. 


Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards