eenglund

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Elin Englund - 20 mars 2012 18:27

(bilderna är olika stora men jag kan inte ändra det)


  



--------------------


 



--------------------


 



--------------------


  --



--------------------


 


--------------------


 



--------------------



  



--------------------




 



--------------------



 



-------------------






 
Av Elin Englund - 20 mars 2012 16:12

Skolan idag: Svenska, då hade vi läsförståelse och det gillar jag inte. Idrott, då spelade vi handboll och det är inte det roligaste jag vet. Spanska, där håller vi på att göra teater om släktord och spanska kungafamiljen, Luisa satte också på låten ai se eu te pego och när den var slut ville alla sätta på den igen men hon sa att hon inte skulle sätta på den om ingen dansade. Jag försökte då få upp någon men nehä, tillslut fick jag upp Emilia och då körde vi järnet ;) fast hon tyckte det blev pinsamt och gick och satte sig igen, men jag var kvar och dansade lite, haha. Men efter den dansen så blev det mat. Blää till korven men potatismoset var gott.. Efter en håltimma så hade vi matte, och sen gick vi hem. 

Har precis badat med Emma, passar henne nu eftersom mamma och Anders jobbar. Jag måste plugga till musikprovet på torsdag och så har vi engelskaläxa på 15 verb.. 



Nu är jag tillbaka efter att ha kramat om Emma som tittar på Lassie, hon grät jätte mycket för att Lassie satt fast i ett hus. Så söt Emma är <33

Presentation


Hej & Välkommen!
Jag är en 15-årig tjej med namnet Elin.
Jag älskar att fotografera, tänka på livet, måla naglar och umgås med alla mina fantastiska vänner. I min blogg skriver jag allt jag känner för och jag hoppas du gillar det och stannar! HA ETT FA

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards